Merkstrategie en communicatie

We werken strategisch met merken op elk stadium van hun ontwikkeling.

Wanneer heb je het nodig?

je opereert in een zeer concurrerende markt

je wilt een nieuw product of een nieuwe dienst introduceren

je weet dat je een goed product hebt, maar je merk groeit niet

je plant een toetreding tot een nieuwe markt of een nieuw segment

je wilt een sterk merk opbouwen en niet alleen een verkoopplatform creëren

je hebt het gevoel dat de markt niet begrijpt of waardeert wat je aanbiedt

je wilt niet deelnemen aan een prijsoorlog met concurrenten

je hebt geen ideeën voor creatieve en consistente communicatie

Op welke gebieden kunnen we je ondersteunen?

concurrentieanalyses, marktonderzoek en consumentengedrag onderzoek

brandpositionering

strategisch advies

introductie van nieuwe merken, producten of diensten

merkstrategie, communicatiestrategie, implementatie en evaluatie van strategie

communicatieconcepten

Waaraan werken we?

Maak kennis met onze expert

Katarzyna Stasiewicz

Head of Strategy & Brand Manager

Auteur van merk- en communicatiestrategieën. Dagelijks is ze verantwoordelijk voor de communicatie van merken in digitale kanalen, inclusief planningsactiviteiten voor merkontwikkeling. Ze coördineert ook de interne marketingactiviteiten van het bureau.

Privé is ze een liefhebber van hedendaagse kunst en Poolse reportages.

Gerelateerde onderwerpen