Web Analytics

Wij leveren betrouwbare en gevarieerde gegevens, waarmee je effectieve en winstgevende zakelijke beslissingen kunt nemen.

Wanneer heb je webanalyse nodig?

je wilt het gedrag van gebruikers op jouw website of in jouw app beter begrijpen om conversies te vergemakkelijken en te versnellen

jouw campagnes leveren niet de verwachte resultaten op, en je wilt identificeren welke kanalen het meest effectief zijn en welke optimalisatie nodig hebben

je merkt een lage of dalende klantretentie op

je observeert onverwachte dalingen in het verkeer naar jouw website of app en kent de oorzaak niet

je bent een merk aan het opbouwen en wilt weten wat er online over jouw merk wordt gezegd

je wilt klantvoorkeuren en -gedrag begrijpen om jouw verkoopstrategie effectief aan te passen

jouw data is verspreid over verschillende platforms, en je hebt moeite om gegevens te integreren

je wilt het effect van wijzigingen op jouw website of in jouw app op het aankoopproces begrijpen of de effectiviteit van creatieve middelen vergelijken

welke gebieden kunnen wij je ondersteunen?

audit van de geïmplementeerde analytics op de website/in de applicatie | Implementatie van GA4/GTM

implementatie van consent management

UX analyse

GA4 service training

raporten in Looker Studio

geavanceerde rapporten in GA4

analyse van betaalde verkoopcampagnes en analyse van doelgroepen.

enqueteonderzoek

social listening – monitoring van het merk op het internet

Waar wij aan werken?

Maak kennis met onze expert

Katarzyna Góraj

Senior Digital Analyst

Ze zette haar eerste professionele stappen in social listening en raakte al snel volledig in de ban van de onderzoekswereld. Bij Yetiz richt ze zich op het implementeren van marketingtools op websites, het waarborgen van de meetkwaliteit en het uitvoeren van geavanceerde data-analyses. Geen detail ontgaat haar!

Gerelateerde onderwerpen