Marketing automation

We veranderen jouw bedrijf door middel van marketing automation – van implementatie tot het volledig beheren van activiteiten.

Wanneer heb je marketingautomatisering nodig?

Jouw bedrijf genereert een groot aantal leads en handmatig beheer is niet langer haalbaar

je wilt een merk opbouwen dat gebaseerd is op waarden om op te vallen in een concurrerende markt

je lanceert een innovatief product of dienst dat klanteducatie vereist

Jouw producten of diensten zijn bedoeld voor verschillende klantengroepen, en elke groep heeft specifieke communicatie nodig

je biedt een uitstekend product of dienst aan, maar gebruikers doen geen aankopen

je wilt niet alleen op prijs concurreren, maar waarde leveren aan klanten via consistente communicatie op meerdere platforms

je plant een toetreding tot een nieuwe markt of segment en wilt jouw inspanningen opschalen zonder aanzienlijk meer middelen in te zetten

je opereert in een concurrerende markt en moet jouw strategie voortdurend aanpassen

Op welke gebieden kunnen we je ondersteunen?

segmentatie van doelgroepen

B2B lead nurturing

personalisatie van communicatie

automatisering van mailingcampagnes

analyse van klantgedrag

E-mail marketing

omnichannel-campagnes

conversie-optimalisatie

metingen, data-analyse, scoring en kwalificatie

Waar wij aan werken?

Maak kennis met onze expert

Michał Kosałka

Marketing Automation Team Leader

Met meer dan 20 jaar ervaring in het ontwikkelen van marketingstrategieën voor kleine en middelgrote bedrijven, is hij gespecialiseerd in de automatisering van marketing- en verkoopprocessen en het ontwerpen en analyseren van zowel online als offline marketingcampagnes.

Gerelateerde onderwerpen