Betaalde verkeersbronnen

Uitgebreide ondersteuning bij het beheren en configureren van toonaangevende PPC-tools op de markt, zoals Google Ads.

Wanneer heb je PPC-tools nodig?

je introduceert een nieuw merk op de markt en wilt meer zichtbaarheid en interesse genereren in een concurrerende omgeving

je hebt een nieuw product of een nieuwe dienst en wilt jouw aanbod presenteren aan potentiële klanten en hen overtuigen om te kopen

je wilt de verkoop verhogen tijdens specifieke periodes of seizoenen (bijvoorbeeld de winter)

je moet concurreren met andere merken om de aandacht van klanten en ervoor zorgen dat jouw advertenties bovenaan de zoekresultaten verschijnen

je wilt verschillende aanbiedingen richten op diverse marktsegmenten

je wilt klantvoorkeuren en -gedrag begrijpen om jouw verkoopstrategie effectief aan te passen

je streeft naar een verbetering van de conversieratio’s op jouw website

je moet snel jouw doelen bereiken – PPC-campagnes maken directe actie en resultaatmonitoring mogelijk

Op welke gebieden kunnen we u ondersteunen?

concurrentieanalyse gericht op de gebruikte tools en communicatiekanalen

merkcommunicatie bij de introductie van nieuwe merken, producten of diensten

ontwikkeling van een volledig concept voor performance-marketingactiviteiten

PPC-accountaudits en aanbevelingen voor optimalisatie van activiteiten

automatisering van campagnerapportages en ondersteuning bij de automatisering van PPC-accounts

Google Ads- en Ceneo-scripts voor workflowoptimalisatie

Waar wij aan werken?

Maak kennis met onze expert

Jakub Pytlik

Senior PPC Specialist & Team Leader

Bij Yetiz leidt hij het team dat verantwoordelijk is voor campagnes op Google en Facebook Ads. Dagelijks richt hij zich ook op het opstellen en analyseren van marketingplannen en het beheren van betaalde campagnes voor de grootste klanten.

In zijn vrije tijd houdt hij van actief bezig zijn, wat hem helpt om een mentaal en fysiek evenwicht te bewaren naast zijn dagelijkse bureauwerk.

Gerelateerde onderwerpen