Wanneer je bedrijf een groot aantal potentiële klanten krijgt en handmatige verwerking onmogelijk wordt, helpt marketingautomatisering bij effectieve communicatie met verschillende doelgroepen.
Gepersonaliseerde communicatie
Wanneer je een merk wilt opbouwen dat is gebaseerd op waarden en gepersonaliseerde inhoud wilt leveren om je te onderscheiden op de competitieve markt, maakt marketingautomatisering het mogelijk om gepersonaliseerde berichten te creëren.
B2B Lead nurturing
„Wanneer je bijvoorbeeld een innovatief product of dienst introduceert dat uitleg vereist, of wanneer je een goed product hebt maar meer tijd nodig hebt om klanten ervan te overtuigen, stelt marketingautomatisering je in staat om voortdurend in contact te blijven en educatieve inhoud te leveren.
Automatische segmentatie
Wanneer jouw producten of diensten bedoeld zijn voor verschillende klantengroepen, maakt marketingautomatisering het gemakkelijker om segmenten te creëren en content te leveren die is afgestemd op de behoeften van leads of klanten.
Tracking van klant activiteiten
Wanneer je een product introduceert dat moeilijk te begrijpen is voor de markt, helpt automatisering bij het volgen van klantgedrag. Dit stelt je in staat om communicatie aan te passen en de voordelen van het product uit te leggen.
Schaalbaarheid van activiteiten
Op het moment dat je een nieuwe markt of segment wilt betreden, maakt marketingautomatisering het mogelijk om campagnes aan te passen aan dit nieuwe gebied zonder dat er aanzienlijk meer menselijke middelen nodig zijn.
A good product, but lack of purchases.
Als je een geweldig product hebt maar te weinig aankopen, kan marketingautomatisering helpen door contact te onderhouden met potentiële klanten, hen informatie te verstrekken en hen aan te moedigen om te kopen
Integratie van communicatiekanalen
Wanneer je niet alleen wilt concurreren op prijs, maar waarde aan klanten wilt leveren door consistente communicatie op verschillende platforms, biedt marketingautomatisering coördinatie van activiteiten.
Analyse en meting van resultaten
Wanneer je niet alleen wilt concurreren op prijs, maar waarde aan klanten wilt leveren door consistente communicatie op verschillende platforms, biedt marketingautomatisering coördinatie van activiteiten.
02 Op welke gebieden kunnen we je ondersteunen?
Segmentatie van doelgroepen
B2B lead nurturing
Personalisatie van communicatie
Automatisering van mailingcampagnes
Analyse van klantgedrag
E-mail marketing
Omnichannel-campagnes
Conversie-optimalisatie
Metingen, data-analyse, scoring en kwalificatie
03 Proces
04 Waar wij aan werken
05 SPECJALISTA #yetizteam
Michał Kosałka, Head of Performance & Marketing Automation
Head of Performance & Marketing Automation. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring in het ontwikkelen van marketingstrategieën voor kleine en middelgrote bedrijven. Hij is gespecialiseerd in het automatiseren van marketing- en verkoopprocessen, evenals het creëren en analyseren van online en offline marketingcampagnes.