Marketing Automation

We veranderen jouw bedrijf door middel van marketing automation – van implementatie tot het volledig beheren van activiteiten.

01 Wanneer heb je MA nodig

Beheer van een groot aantal contacten

Wanneer je bedrijf een groot aantal potentiële klanten krijgt en handmatige verwerking onmogelijk wordt, helpt marketingautomatisering bij effectieve communicatie met verschillende doelgroepen.

Gepersonaliseerde communicatie

Wanneer je een merk wilt opbouwen dat is gebaseerd op waarden en gepersonaliseerde inhoud wilt leveren om je te onderscheiden op de competitieve markt, maakt marketingautomatisering het mogelijk om gepersonaliseerde berichten te creëren.

B2B Lead nurturing

„Wanneer je bijvoorbeeld een innovatief product of dienst introduceert dat uitleg vereist, of wanneer je een goed product hebt maar meer tijd nodig hebt om klanten ervan te overtuigen, stelt marketingautomatisering je in staat om voortdurend in contact te blijven en educatieve inhoud te leveren.

Automatische segmentatie

Wanneer jouw producten of diensten bedoeld zijn voor verschillende klantengroepen, maakt marketingautomatisering het gemakkelijker om segmenten te creëren en content te leveren die is afgestemd op de behoeften van leads of klanten.

Tracking van klant activiteiten

Wanneer je een product introduceert dat moeilijk te begrijpen is voor de markt, helpt automatisering bij het volgen van klantgedrag. Dit stelt je in staat om communicatie aan te passen en de voordelen van het product uit te leggen.

Schaalbaarheid van activiteiten

Op het moment dat je een nieuwe markt of segment wilt betreden, maakt marketingautomatisering het mogelijk om campagnes aan te passen aan dit nieuwe gebied zonder dat er aanzienlijk meer menselijke middelen nodig zijn.

A good product, but lack of purchases.

Als je een geweldig product hebt maar te weinig aankopen, kan marketingautomatisering helpen door contact te onderhouden met potentiële klanten, hen informatie te verstrekken en hen aan te moedigen om te kopen

Integratie van communicatiekanalen

Wanneer je niet alleen wilt concurreren op prijs, maar waarde aan klanten wilt leveren door consistente communicatie op verschillende platforms, biedt marketingautomatisering coördinatie van activiteiten.

Analyse en meting van resultaten

Wanneer je niet alleen wilt concurreren op prijs, maar waarde aan klanten wilt leveren door consistente communicatie op verschillende platforms, biedt marketingautomatisering coördinatie van activiteiten.

02 Op welke gebieden kunnen we je ondersteunen?

Segmentatie van doelgroepen

B2B lead nurturing

Personalisatie van communicatie

Automatisering van mailingcampagnes

Analyse van klantgedrag

E-mail marketing

Omnichannel-campagnes

Conversie-optimalisatie

Metingen, data-analyse, scoring en kwalificatie

03 Proces

04 Waar wij aan werken

05 SPECJALISTA #yetizteam

Michał Kosałka,
Head of Performance & Marketing Automation

Head of Performance & Marketing Automation. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring in het ontwikkelen van marketingstrategieën voor kleine en middelgrote bedrijven. Hij is gespecialiseerd in het automatiseren van marketing- en verkoopprocessen, evenals het creëren en analyseren van online en offline marketingcampagnes.