Social media & influencer marketing

Brand building is het proces van het opbouwen van een merk, wat inhoudt het creëren van een unieke identiteit en een positief imago van het merk in de ogen van klanten. Het omvat het strategisch creëren van waarde, emoties en herkenbaarheid, wat loyaliteit bij klanten aantrekt en het merk onderscheidt op de markt.

Wanneer heb je socialmedia-activiteiten nodig?

je wilt de merkbekendheid vergroten en nieuwe doelgroepen bereiken

je plant de lancering van een nieuw product of een nieuwe dienst en wilt dit communiceren via verschillende kanalen

je merkt een afname in gebruikersbetrokkenheid en wilt jouw relatie met klanten nieuw leven inblazen

Jouw merk heeft een laag vertrouwen en authenticiteit, of het heeft een imagocrisis doorgemaakt

je wilt de verkoop verhogen en plant een seizoenscampagne of een nieuw aanbod

je opereert in een concurrerende markt waar jouw concurrenten al actief zijn op sociale media en samenwerken met influencers

je wilt meer verkeer genereren naar jouw website of mobiele app

je wilt klantloyaliteit opbouwen en een community rond jouw merk creëren

 

Op welke gebieden kunnen wij jou ondersteunen?

analyse van jouw huidige activiteiten met influencers

audit van de accounts van individuele influencers

audit van de merkcommunicatie met betrekking tot influenceractiviteiten

selectie van influencers voor campagnes op basis van criteria, doelen, behoeften en statistieken

voorbereiding van communicatieconcepten, KPI’s en rapportage van activiteiten

beheer van lopende communicatie met influencers, afrekenen van het project en rapportage

Waaraan werken we?

Maak kennis met onze expert

Patrycja Gala

Senior Social Media Ads Specialist

Ze heeft een grenzeloos enthousiasme voor het ontdekken van alles wat nieuw is, vooral op het gebied van adverteren op sociale media.

Privé is ze een liefhebber van rust, stilte en reizen.

Gerelateerde onderwerpen