Anywhere commerce

Anywhere commerce is een flexibele benadering van verkoop, waardoor klanten aankopen kunnen doen en kunnen interacteren met het merk op elk moment en op elke plaats.

Een consistente klantervaring

Een herhaalbare en consistente klantervaring, ongeacht of ze aankopen doen op de website, via de telefoon of in de fysieke winkel, wordt intuïtief, beïnvloedt tevredenheid en merkloyaliteit.

Meer gemak

De omnichannel-benadering stelt klanten in staat om vrij tussen verschillende kanalen te navigeren, waardoor het aankoopproces gemakkelijker en flexibeler wordt.

Beter begrip van de klant

Het integreren van gegevens uit verschillende kanalen maakt een beter begrip van het gedrag en de voorkeuren van klanten mogelijk, wat leidt tot meer gepersonaliseerde aanbiedingen en effectievere targeting.

Verhoging van de verkoop

De beschikbaarheid van verschillende verkoopkanalen vergroot de reikwijdte van het merk en kan leiden tot een toename van de verkoop.

Versterking van de klantrelatie

Het leveren van gepersonaliseerde, koopervaringen die aan de verwachtingen van de klant voldoen, is de basis voor het opbouwen van relaties en het vergroten van hun loyaliteit.

Grotere veerkracht en veiligheid

Het aanbieden van verschillende verkoopkanalen kan een merk veerkrachtiger maken tegen veranderingen en marktcrises, zoals bijvoorbeeld beperkingen als gevolg van een pandemie.

Waarom zorgt Anywhere Commerce
voor een revolutie in de verkoop?

Revolutie in verkoop

1

Het implementeren van het a-commerce benadering betekent een grotere flexibiliteit om zich aan te passen aan steeds veranderende trends.

2

Het aggregaten van gegevens binnen één consistent model biedt meer mogelijkheden voor data science en het trekken van conclusies over consumentengedrag.

3

E-commerce reageert op de verwachtingen van klanten die de mogelijkheid willen hebben om te winkelen, ongeacht de tijd en plaats waar ze zich bevinden, en het medium dat ze gebruiken.

 

4

Een gezamenlijke verkoopstrategie biedt meer mogelijkheden voor het optimaliseren van koopervaringen binnen de Customer Journey.

Wat is Anywhere Commerce?

Anywhere Commerce

A-commerce heeft tot doel om een consistente en geïntegreerde klantervaring te bieden, ongeacht waar en hoe de klant aankopen doet of interactie heeft met het merk.

Anywhere commerce in een paar woorden is:

Drie gebieden binnen Anywhere Commerce

Digitale verkoop

Het overbrengen van de beste eigenschappen van offline verkoop naar de online omgeving. Dit omvat onder andere het aanpassen en implementeren van e-commerce platforms, het gebruik van live/social commerce, en de integratie en modellering van verkoop binnen marketplaces.

Omnichannel

De synergie tussen online en offline activiteiten, waarbij het merk een consistente en gepersonaliseerde klantervaring biedt door geïntegreerde communicatie- en verkoopkanalen. Dit omvat onder andere het uniformeren van de gebruikerservaring, het combineren van digitale en fysieke verkoop, en het integreren van tools die online en offline kanalen bedienen in één samenhangend datamodel.

Segmentatie en lokaliseren

Segmentatie en lokalisatie van klanten zijn cruciale strategieën die door bedrijven worden toegepast om een beter begrip van de klant te krijgen, de service te verbeteren en relaties op te bouwen. Dit omvat onder andere het verzamelen en werken met eigen gegevens (zero party data en 1st party data), acties om CLTV en retentie-indicatoren te verhogen, inclusief de implementatie van loyaliteitsprogramma’s.

STEL EEN VRAAG AAN DE EXPERT

Łukasz Heine,
CRO

Ik geloof in mensen, hun enthousiasme en creativiteit, gewapend met nieuwe technologieën, waarvan de synergie concurrentievoordelen oplevert. De markt is van authentieke organisaties die niet bang zijn om te laten zien hoe ze van binnen zijn, waarbij de behoeften van mensen voorop staan ​​en ruimte wordt gegeven om niet alleen een goede werknemer, maar vooral een goed mens te zijn.

 

Kennis van de blog

Anywhere Commerce

Do you have a problem in your e-commerce? Data analysis will help you solve it effectively!

In an era of increasingly strict privacy policies, the challenge of losing data on users and their behavior on websites continues to grow. As a result, optimizing paid actions becomes less effective, which in turn drives up customer acquisition costs. In response, digital giants are designing solutions to cushion the effects of the ongoing transformation in the digital world. Read the article below to understand why you’re losing user data and how you can prevent it!

Note! In my next article, I’ll present a use case that will illustrate the potential data growth achieved by implementing server-side tagging.
Check if any of these common e-commerce issues apply to you! In the publication, you’ll find sample research suggestions that will guide you in addressing problems such as low retention rates, high website traffic but relatively few purchases, or low demand for products you offer through cross-selling.

Verder lezen »
Anywhere Commerce

Do you have a problem in your e-commerce? Data analysis will help you solve it effectively!

Are you struggling with low retention or a small number of purchases despite high traffic in your e-commerce? These are just two of the many issues that data analysis can effectively help you solve. By skillfully utilizing data with the right tools, you can enhance the effectiveness of your business strategy.

Check if any of these common e-commerce issues apply to you! In the publication, you’ll find sample research suggestions that will guide you in addressing problems such as low retention rates, high website traffic but relatively few purchases, or low demand for products you offer through cross-selling.

Verder lezen »