Merkstrategie en communicatie

We werken strategisch met merken op elk stadium van hun ontwikkeling.

Strategia i komunikacja marki

01 Wanneer heb je het nodig?

Je opereert op een zeer competitieve markt.

Je wilt een nieuwe aanbieding introduceren.

Je weet dat je een goed product hebt, maar je merk groeit niet.

Je wilt de markt betreden in een nieuw gebied of segment.

Je bent van plan een sterk merk op te bouwen en niet alleen een verkoopplatform te zijn.

Je denkt dat de markt niet begrijpt of niet waardeert wat je aanbiedt.

Je wilt niet deelnemen aan een prijsoorlog met de concurrentie.

02 Op welke gebieden kunnen we je ondersteunen?

Concurrentieanalyses, marktonderzoek en consumentengedrag onderzoek

Brandpositionering

Strategisch advies

Introductie van nieuwe merken, producten of diensten

Merkstrategie, communicatiestrategie, implementatie en evaluatie van strategie

Communicatieconcepten

03 Proces

Większość agencji od razu skupia się na wyborze konkretnych kanałów komunikacji i prowadzeniu na nich działań. Pomija zbieranie i analizę danych lub robi to pobieżnie, a zamiast strategii przygotowuje krótkoterminowy plan działania, który w dłuższej perspektywie nie buduje marki. 

04 Waaraan werken we

Gebruikte tools / kanalen:

Strategia i komunikacja marki

05 Laten we het hebben over de strategie

Katarzyna Stasiewicz,
Strategy planner & Brand manager

Marketingstrategie en kunsthistorica. In Yetiz is zij verantwoordelijk voor het formuleren van strategieën, evaluaties en het ontwikkelen van creatieve concepten. Privé een liefhebber van kunst en reportages.