Je website/applicatie bereikt niet de gestelde doelen. Met analytics kun je het probleem lokaliseren en je contactpunten met potentiële klanten verbeteren.
Niet alle betaalde activiteiten leveren de verwachte resultaten op. Met analytics ontdek je de effectieve richting voor het optimaliseren van reclamecampagnes.
Je beheert een e-commerce en wilt de verkoop verhogen. Met analytics kun je trends en correlaties opmerken die je helpen je aanbod af te stemmen op de behoeften van consumenten.
De retentie van gebruikers/klanten blijft laag of daalt drastisch. Met analytics ontdek je wat er ontbreekt in je loyaliteitsproces.
Over jouw merk wordt gesproken op internet. Dankzij analytics kun je verkoopleads lokaliseren, sterke en zwakke punten van de concurrentie observeren en de online reputatie van je merk verzorgen.
Op welke gebieden kunnen wij je ondersteunen?
Audit van de geïmplementeerde analytics op de website/in de applicatie | Implementatie van GA4/GTM
Implementatie van consent management
UX analyse
GA4 service training
Raporten in Looker Studio
Geavanceerde rapporten in GA4
Analyse van betaalde verkoopcampagnes en analyse van doelgroepen.
Enqueteonderzoek
Social listening – monitoring van het merk op het internet
03 Proces
Waar wij aan werken
SPECIALIST #yetizteam
Katarzyna Góraj, Senior Digital Analyst
Haar eerste stappen op het professionele pad zette ze in social listening, waarna ze volledig opging in de wereld van onderzoek. Bij Yetiz houdt ze zich bezig met analytics en het leiden van PPC-campagnes. Privé is ze verslaafd aan bergwandelingen en kan ze zich geen leven voorstellen zonder de vocalen van Freddie Mercury.